Scroll to top

Enforcement digital al parcărilor stradale

Se realizeaza prin intermediul unei suite de vehicule adaptate zonelor în care sunt utilizate (parcări ultracentrale în oraș, zone mediane, zone rezidențiale) atât pentru orașe mici cât și mari. Centrul de Control administrează tot procesul oferind informații valoroase de management. Orașe precum Londra, Amsterdam, Oslo, Madrid, Barcelona, Thessaloniki, utilizează aceste soluții cu mare success.

Vehiculele utilizate pentru

Scanarea, captarea și procesarea datelor:

car-ic@3x-8

AutoScan

800 - 3000+ /oră

Este cel mai rapid din gama noastră beneficiind de cele mai bune performanțe.

scooter-ic@3x-8

ScanScooter

600 - 1500+ /oră

Poate face detectarea unui volum ridicat în aproape toate tipurile de medii.

bike-ic@3x-8

ScanBike

400-750+ /oră

ScanBike este însoțitorul de parcare tradițional în forma sa cea mai rapidă.

pda-ic@3x-8

ScanPDA

200-400+ / oră

Performanță cu volum redus, flexibilă, urmărire și feed-back instant.

center-ic@3x-8

Centru de control

Tablouri de bord, rapoarte, informații geografice, interfețe deschise etc.

ScanAuto

Este cel mai rapid din gama noastră de vehicule de scanare și are cele mai bune performanțe.
Acest lucru îl face o soluție perfectă pentru zonele mari de parcare, cum ar fi zonele rezidențiale și de birouri.

  • Distanțe mari / Sesiuni lungi

  • Se pot parcurge distanțe mari și se pot face sesiuni lungi. ScanAuto conduce de obicei 15 ore pe zi și verifică 800-3000 + mașini parcate pe oră, în funcție de trafic și de tipul de cartier.
  • Scanarea se face cu cea mai mare rată de detecție și precizie.
  • Sisteme GNNS (opțional)

ScanAuto este echipat opțional cu sisteme GNNS de înaltă precizie, ceea ce înseamnă că pot fi utilizate pentru a detecta parcarea ilegală și, de exemplu, pentru a diferenția mașinile parcate pe spațiul de parcare dedicata parcării cu handicap si cele destinate incarcarii si descarcarii .

ScanScooter

Oferă o mare libertate de alegere a vehiculului; scutere și motociclete normale și electrice, biciclete, tri-cicluri etc.
Funcționează independent de vehicul în sine, deoarece are propria baterie care acționează echipamentul timp de 5-8 ore.

  • Campion in materie de flexibilitate.

  • Poate face detectarea unui volum ridicat în aproape toate tipurile de medii. ScanScooter funcționează cu până la 20-30 km pe oră și funcționează bine pe străzi mici sau zone în care o mașină este în mod normal obstrucționată.
  • 600-1500+ mașini detectate pe oră

ScanScooter manevrează cu ușurință prin trafic intens, trecând ușor pe langa vechilele care incarca sau descarca marfuri. De asemenea, orașele mai mici folosesc ScanScooter deoarece zonele lor de parcare sunt mai mici și au tendința de a avea perioade mai scurte pentru parcarea cu plată.

ScanBike

ScanBike are o cutie mică de 25x25x35 cm pe spate care funcționează independent de vehicul în sine,
deoarece are propria baterie care acționează echipamentul timp de 3-5 ore. Acest lucru oferă operatorilor o mare libertate de alegere a vehiculului.

  • Însoțitorul de parcare tradițional

  • ScanBike este însoțitorul de parcare tradițional în forma sa cea mai rapidă. În loc să meargă cu un dispozitiv de scanare, însoțitorul de parcare merge cu bicicleta la 15 km/oră, cu o cutie mică atașată pe suportul din spate.
  • După scanarea unui bloc și acordarea timpului șoferilor de mașini pentru a cumpăra un bilet, însoțitorul de parcare va fi condus către toate mașinile care nu au plătit prin ecranul de pe ghidon.
  • Libertate de alegere a vehiculului

  • ScanBike are o cutie mică de 25x25x35 cm pe spate care funcționează independent de vehicul în sine, deoarece are propria baterie care acționează echipamentul timp de 3-5 ore. Acest lucru oferă operatorilor o mare libertate de alegere a vehiculului.

ScanPDA

ScanPDA cu un software ANPR bun crește productivitatea însoțitorilor de parcare într-o situație de parcare digitală.

  • Crește productivitatea însoțitorilor de parcare

  • ScanPDA cu un software ANPR bun crește productivitatea însoțitorilor de parcare într-o situație de parcare digitală.
  • Drepturile de parcare pot fi verificate numai prin intermediul plăcuței de înmatriculare și scanarea acesteia este mult mai rapidă și mult mai precisă decât introducerea acesteia utilizând o tastatură.
  • 200-400+ de mașini detectate pe oră

  • Însoțitorul parcării trece pe lângă mașinile parcate, scanează plăcuțele de înmatriculare și primește un bip când mașina nu a plătit înainte de a ajunge la următoarea mașină.
  • Atunci când nu s-au plătit taxe de parcare, PDA poate fi utilizat pentru a emite o amendă care va fi tipărită imediat pe o imprimantă portabilă fără fir.

Centrul de Control

Centrul de Control este back office-ul care integrează toate datele de pe dispozitivele conectate, mobile sau statice,
într-o platformă ușor de utilizat.

  • Perspectivă instantanee în controlul operațional

Centrul de Control este back office-ul care integrează toate datele de pe dispozitivele conectate, mobile sau statice, într-o platformă ușor de utilizat. Tablourile de bord oferă o perspectivă instantanee în controlul operațional. Rapoartele oferă instrumente analitice avansate pentru a îmbunătăți în continuare controlul politicilor orașului.

  • Integrare cu sisteme externe SaaS

  • Tablouri de bord, rapoarte, informații geografice, interfețe deschise, informații despre productivitate, rate de conformitate, niveluri de ocupare, rutare, scenarii multiple de aplicare. Suportă mai multe scenarii de aplicare și se integrează cu sisteme externe SaaS în mediu securizat de Parking Experts sau în mediul clienților.